Для більшості людей відвідування ресторану - це не просто прийом їжі. Це отримання яскравих вражень, і атмосфера й музика грає в цьому важливу роль. Втім багато ресторанів включають музику надто голосно, деякі надають вибір музики персоналу, або підбирають не ту музику не в той час дня. Все це може привести до зіпсованого враження гостей.
Дослідження доводять, що ресторани мають можливість маніпулювати відвідувачами. Закладам було запропоновано впливати фоновою музикою на гостей і вивчити її вплив на когнітивні й емоційні процеси. Результати показали, що 70% клієнтів віддають перевагу ресторанам, де їм сподобалася музика. Важливо знати, що тип і темп музики в ресторані також можуть впливати на час перебування гостей, скільки грошей вони витратять або навіть на те, як вони сприймуть страви на смак.
Тож завдяки правильній музиці в ресторані ви можете підвищити впізнаваність бренду і задоволеність клієнтів, а разом з цим збільшити прибуток. «Bolero» Indoor Media надає кілька рекомендації для закладів:
Музика для етнічного ресторану. Музика використовується для створення певного настрою, в ресторані вона повинна ще й підкреслювати аромати страв. Залежно від того, буде це іспанський чи японський ресторан, ви можете грати зі сприйняттям вашого гостя за допомогою музики, яка буде асоціюватися з певною країною та занурювати в атмосферу цієї місцевості. Тож за допомогою музики можна підкреслити автентичність блюд, акцентувати сприйняття меню, доповнити загальну атмосферу та сприяти комфорту.
Фонова музика для закладу швидкого харчування (Фаст-фуду). У ресторанах швидкого харчування швидкість обслуговування відіграє найбільш вагому роль. Для того, аби збільшити швидкість розрахунків на касі, потрібно використовувати динамічну музику. При цьому вона повинна бути досить гучною, щоб тримати відвідувача в русі. Безліч ресторанів швидкого харчування по всьому світу поєднують швидкий темп музики з яскравою палітрою кольорів в оформленні.
Музичне оформлення для вишуканого ресторану. Преміальні лаунж-бари та розкішні заклади вишуканої кухні бажають затримати гостей за столом, тому що це приносить збільшення замовлення і високі чеки. Якщо відвідувачі відчувають себе впевнено, спокійно, то з більшою ймовірністю відвідувач замовить ще вина або десерту в кінці свого візиту. Тому в таких закладах потрібно робити акцент на стриманій за темпом інструментальній, класичній або джазовій музиці. Але не змішуйте їх між собою. Також у ресторанах високої кухні гармонійно впишеться жива музика в уже названих стилях, можна з ненав’язливим вокалом. Музику для ресторану необхідно підбирати якісно і скрупульозно, виходячи в першу чергу з його концепції. І це має особливе значення саме у ресторанах високої кухні, де відвідувачі досить вибагливі. Оскільки лише через один трек у стилі російського шансону можна назавжди втратити постійного відвідувача.
*Наостанок трохи статистики:
86% клієнтів, яким подобалася музика в ресторані, готові були залишатися довше в закладі.
83% лієнтів вибирають той заклад, де грає музика.
83% покупців кажуть, що добре підібрана музика, робить позитивний вплив на їх настрій і настрій їх друзів.
82% ввласників ресторанів вважають, що музика спонукає клієнтів відвідувати їх ресторани і продовжує термін їх перебування в них.
80% клієнтів вважають, що музика зменшує напругу і усуває ніякове мовчання у ресторані.
80% лієнтів пабів і ресторанів стверджують, що повернулися б в це місце ще, завдяки відповідній музиці.
78% респондентів стверджують, що добре підібрана, автентична музика у ресторані допомагає їм розслабитися.
74%респондентів стверджують, що добре підібрана, правильна музика позитивно впливає на отримання задоволення від прийому їжі.
73% власників пабів і ресторанів вважають, що музика в приміщенні, збільшує продажі і прибуток закладу.
71% респондентів стверджують, що відчувають себе більш комфортно, якщо в приміщенні ресторану грає приємна, відповідна іміджу ресторану, музика.
56% респондентів стверджують, що порекомендують друзям і знайомим заклад, якщо там буде грати відповідна іміджу ресторану музика.
39% респондентів стверджують, що рідше відвідували б заклад, якби в приміщенні не грала музика взагалі.
32,6% клієнтів ресторану виберуть інше місце, якщо в закладі вимкнуть відповідну музику.
* Дослідження проводилися центром TNS OBOP на замовлення «Асоціації виробників аудиовідеозапису» (Польща)
Із прикладами музичного оформлення ресторанів ви можете ознайомитисятут.
ОЗветаючись в «Вolero indoor media agency» ви завжди отримаєте якісний музичний фон для вашого бізнесу!