Indoor Media – це внутрішнє радіо та телебачення, які використовуються в торгових приміщеннях для донесення до споживачів рекламних повідомлень, а також для брендингу безпосередньо самої торгової точки.
За допомогою професійного використання Indoor Media можна вирішіти цілу низку завдань:
- створити приємний фон у приміщенні та приглушити виробничий шум
- налаштувати відвідувачів на певну атмосферу і настрій у приміщенні
- збільшити тривалість перебування у торговій точці
- продвигать товары и услуги в месте продажи
- реалізувати процес зв’язку з відвідувачами, коли водночас з музикою лунає трансляція різного роду сповіщень: щодо навігації (місце розміщення відділів), інформація про сервіси, акції та розпродажі
- просувати товари та послуги в місцях продажів
- отримувати дохід від розміщення сторонньої реклами на створеному indoor media носії
У кожному окремому випадку можлива різноманітна комбінація даних завдань, залежно від цього формуються вимоги до складових системи Indoor Media та її експлуатації.
Окремо хочеться зосередитись на тому, що Indoor Media може стати джерелом додаткового фінансового прибутку для власників приміщень. Кожний супермаркет, торговий центр, ресторан збирає на своїй території певну цільову аудиторію. Щоб цілеспрямовано вплинути на неї, рекламодавцю необхідно лише підібрати заклади, в яких дана аудиторія проводить час та робить покупки.
Indoor реклама сприймається позитивно, на відміну від реклами традиційних ЗМІ. Даний факт заснований на тому, що реклама у ЗМІ сприймається як «нав’язування» і дратує, а реклама в місцях продажів сприймається як «інформування».
Дослідження показують, що Indoor реклама набагато ефективніше впливає на вибір товару чи послуги!
Адже реклама в момент покупки здатна витіснити враження, раніше занесені в свідомість телебаченням, зовнішньою рекламою, а також пресою.
Indoor реклама доступніша! Національна рекламна кампанія за допомогою даного виду медіа обійдеться в десятки разів дешевше, ніж на ТБ, радіо чи на зовнішніх носіях. Також внутрішню рекламу можна «запустити» набагато оперативніше.
Управління ходом рекламних компаній, гнучкість схем трансляцій та індивідуальна адаптація медіа планів для завдань рекламодавця роблять Indoor найбільш ефективним медіа каналом для рекламних кампаній будь-якого масштабу та сегменту.
Ми обладнали сотні об’єктів системами Indoor Media, розробили не один десяток концепцій для внутрішніх трансляцій – телефонуйте нам за телефонами +38 (044) 331-43-36 +38 (050) 445-32-92 +38 (067) 487-77-83 +38 (063) 237-80-70. Наші спеціалісти підберуть для вас той варіант звукового наповнення ефіру, який вирішує саме ваші завдання.