Якщо у Вашому магазині/торговому центрі вже функціонує внутрішнє радіо, за допомогою якого транслюється музичне тло та аудіореклама, - саме час подбати про рівень гучності звучання. Часто буває так, що персоналу, який працює у торговому залі, звук здається гучним і робітники самостійно починають регулювати рівень гучності на підсилювачі. З іншого боку, якщо Ви розміщуєте аудіо-рекламу, то рекламодавець завжди хоче, щоб його ролик був добре чутний у всіх точках. Саме тому потрібна об'єктивна незалежна оцінка моніторингу звуку в торговому залі. Моніторинг звуку – це комплекс робіт з настроювання, вирівнювання та подальшого контролю якості звучання та рівня гучності музично-інформаційного ефіру в торгових залах магазинів та ТРЦ
Що таке моніторинг звуку?
Вироблені власні стандарти щодо рівня гучності музики та аудіороликів у торговому залі, а також контроль їх дотримання Щомісячна звітність про стан озвучки магазину (де і які є проблеми, де зламалася колонка та її потрібно замінити тощо). Приклад акта-звіту за процедурою моніторингу звуку. Ви наш Клієнт? Щиро вітаємо: моніторинг звуку вже проводиться у вас в рамках пакету обслуговування внутрішнього радіо. Ви поки що не наш Клієнт? Безкоштовна консультація допоможе Вам розібратися у цьому питанні.
Замовте консультацію «Моніторинг звуку»