ул. Мельникова, 2/10 оф. 515
 (044) 331-43-36
 order@audioreklama.com.ua

 

Звукові ролики як елемент аудіо маркетингу, рітейлери використовують досить часто. Це відносно недорогий, оперативний і зрозумілий інструмент донесення споживачам інформації про акції, новинки, розпродажі. Механізм в цілому простий: запустили акцію - записали ролик - розставили в ефір.
Але часто рітейлери не отримують бажаного результату у вигляді збільшення кількості відвідувачів і підвищення продажів. Виходить, гроші і зусилля на запис ролика витрачені даремно. В результаті, рітейлери вважають, що аудіо ролики "не працюють" і приймають рішення відмовитися від використання цього інструменту. Хоча причина - не низька ефективність реклами, а непрофесійно створений ролик.
Основні причини неефективності аудіо роликів такі:
- непрофесійний текст (велика кількість фраз, інформації, немає чіткої ідеї)
- відсутність емоцій як в тексті, так і в начитці диктора (усі ми люди і приймаємо рішення під впливом емоцій, насамперед)
- банальна погана якість запису ролика.
Також важливо розуміти, що ролики, записані для радіо, в більшості випадків не підходять для розміщення в торговій точці. Адже в ТЦ або супермаркеті дуже багато виробничих шумів, системи озвучення (колонки) не завжди якісні, використання в дизайні плитки, скла й металу теж негативно впливають на звучання. Тому, в ідеалі, треба писати ролик для радіо окремо, а для ТЦ окремо. 
Зокрема, пам'ятайте про наступні правила запису роликів для торгових точок:
- виразність і чіткість ідеї, мінімум інформації. Складні ігрові ролики погано працюють в ТЦ і супермаркетах, адже відвідувач відволікається на розглядання вітрин, акцій, спілкування з друзями.
-тривалість до 30 секунд. Довші ролики не сприймаються відвідувачами.
-використання переважно дзвінких жіночих голосів.Оксамитові низькі чоловічі голоси, які так чудово звучать на радіо, в супермаркеті просто не будуть почуті через якість колонок і навколишній шум.
-виставлення рівня гучності начитки набагато вище рівня музичного оформлення або ж створення роликів взагалі без музики і звукових ефектів. Баланс з музикою по гучності, який роблять на радіо, не завжди підходить для торгових центрів.
- чим менше звукових ефектів, шумів, змін музичних тем, тим краще. У роликах для ТЦ набагато важливіше зрозумілість тексту й ідеї, ніж "вилизані" музичні програші
До речі, ролики про акції можна ставити не тільки в ефір внутрішнього радіо торгового центру, а й в ефір самого магазину. Адже якщо покупець зайшов в магазин, то тут саме час «змусити» його купити те,що вам потрібно продати. Таким чином, ролики, розставлені в торговому центрі, привертають відвідувачів в магазин, а ролики в самому магазині сприяють підвищенню продажів конкретної товарної позиції.
Враховуючи всі ці правила при створенні аудіо роликів, ви зможете створити рекламний продукт, що буде одним із найбільш ефективних інструментів залучення відвідувачів і підвищення продажів в торговій точці.

Присоединяйтесь к нам:

мы в фейсбук мы в google+ мы в twitter мы в инстаграм мы на youtube

Наши услуги:

Аудиореклама в ТРЦ и супермаркетах
Аренда звукового оборудования
Подбор музыки и закрытие авторских прав
Подбор и монтаж звуковых систем

Наши Контакты:

тел.: (044) 331-43-36
mail: order@audioreklama.com.ua