Тематичний аудіо контент для ТРЦ та магазинів, як спосіб створення неповторної та яскравої атмосфери.
Тематична музика відіграє важливу роль у створенні святкового настрою у будь-якій торговельній точці. Спеціалісти «Bolero» indoor media agency, маючи значний досвід музичного оформлення найбільших ТРЦ, магазинів та торгових мереж України, надають «формулу успіху» правильного тематичного оформлення у святковий період.
Варто завчасно підготувати календар оновлень аудіо контенту на рік або півроку. У такому календарі необхідно вказати всі загальнодержавні свята та важливі події для торгових центрів та магазинів, під які варто підібрати тематичний музичний ряд та записати аудіоролики.
Після цього потрібно скласти музичні підбірки під кожну подію. Наприклад, на День святого Валентина слід створити атмосферу кохання та любові за допомогою романтичних мелодій, а на Новий рік варто підібрати новорічні та різдвяні мелодії, які будуть піднімати відвідувачам настрій та сприяти підвищенню продажів. Не слід забувати про різноманітні тематичні дні від торгового центру або магазину. Для прикладу, якщо в супермаркеті проходять «морські дні» з акціями та спеціальними пропозиціями на купівлю морепродуктів, то таку подію можна підкріпити тематичними звуками - шумом моря, сплесками води та криками чайок - все це допоможе збільшити продажі та буде сприяти повторному поверненню відвідувачів.
Слід також наголосити, що тематичний контент - це не тільки музика і пісні. Крім пісень ми пропонуємо записувати тематичні аудіо ролики з привітаннями та інформацією про акції та пропозиції до свят. Наприклад, на день усіх закоханих будуть доречними цитати і висловлювання про кохання, а на 1 квітня – гумор та жарти. Варто зазначити, що важливу роль відіграє те, яким голосом транслюється святковий аудіо ролик. Так, вітальний ролик до Свята 8-го березня бажано записати чоловічим оксамитовим голосом, аби порадувати жінок, а в новорічному ролику слід використовувати дитячі голоси для створення чарівної і казкової атмосфери радості та подарунків
Далі необхідно визначитися із частотою трансляції музичних композицій з тематичного каталогу. Важливо знайти правильний баланс, аби, з одного боку, створити святкову атмосферу в торговій точці, а з іншого - щоб у відвідувачів не виникало відчуття «заїждженої платівки». Необхідно врахувати частоту відвідування конкретного торгового центру або магазину і середній час перебування відвідувачів у ньому. Рекомендуємо розпочинати трансляцію тематичних каталогів за тиждень до початку свята або події та транслювати одну тематичну пісню через кожні 2 треки з основного музичного каталогу. Тобто, необхідно розбавити основний музичний каталог святковими мелодіями, а не повністю замінювати його.
Якщо ви бажаєте мати календар оновлень аудіо контенту на увесь рік, а також бажаєте отримати тематичні каталоги для вашої торговельної точки, звертайтесь до спеціалістів «Bolero» indoor media agency, які підберуть правильну та якісну музику та допоможуть занурити відвідувачів у незвичайну та яскраву святкову атмосферу.
Телефонуйте за номерами: (050) 417-75-56, (066) 120-45-80 або пишіть на e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.